maandag 19 augustus 2013

Art Journey challenge 36: Blauw en groen

Toen ik zaterdagnacht wakker lag (jetlag) had ik een idee voor een kaartje voor de Art Journey Challenge. Een achtergrond met woordenboek, servetten, bingokaarten (als ik die zou kunnen vinden, liggen ergens op zolder), met Distress paint, gesso, Distress stain picket fence.
En dit is het geworden.
Geen woordenboek, verf, of gesso. Heb wel wat geprobeerd, maar dat is niet geworden wat ik had bedacht (wel een groene bingokaart gevonden en niet eens op zolder geweest).

Deze kaart heb ik in een boekje geplakt om zelf te houden.
Stempels: Art Journey Nature flowers, text, grunge.
Inkt: Distress inkt peeled paint, bundled sage, walnut stain, vintage photo, broken china, chipped sapphire, peacock feathers
Overig: Crafters workshop stencil

9 opmerkingen:

  1. Super mooi en erg mooi kleur gebruik prachtige stempels heb je gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie tag Karin! Ik vind het altijd erg leuk om stencils te gebruiken en hier heb je ze leuk toegepast. Bedankt voor het meedoen aan de challenge.
    Groetjes, Ellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart, prachtige achtergrond! En leuk zo'n boekje om je kaartjes in te bewaren. Fijn dat je meedoet met de Art Journey challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, mooi zacht! Ik kan begrijpen dat je zo'n prachtige kaart wil bewaren!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow een erg mooi Tag Karin ! mooie speelsheid bij de kleurstelling.. lekker luchtig en veel om te ontdekken. Mooe combinatie van Stempels heb je gebruikt! Bedankt voor het meedoen! het is een eer mooie creatie geworden!

    groetjes Dianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This so beautiful & calming, I could gaze at it for a very long time! beautiful! Thanks for sharing your creativity!

    BeantwoordenVerwijderen