zondag 5 april 2015

Lift challenge 84

Het is heel lang geleden dat ik heb meegedaan met de Liftchallenge (de laatste keer was challenge nummer 42, juni 2013....). Ik heb ook heel lang geen kaarten meer gemaakt. Andere dingen gedaan, zoals haken en een beetje aanrommelen in mijn art journal. 
Hierboven zie je de voorbeeldkaart, deze kaart is gemaakt door Wendy McKee. 

Dit is mijn kaart. Een geheel eigen draai (ik hoop dat dit niet te veel afwijkt....). Voor deze kaart heb ik servetten gebruikt. Deze heb ik opgeplakt met gesso en ook eroverheen zit een dun laagje. Een kaartje zonder stempels (heel apart), maar met tape (vind ik heel lastig om te gebruiken).

Materiaal: servet met vlag (Hema), rode servet (?), washi tape (Hema), lettertang, gesso (LeFranc & Bourgeois), woordenboek, cirkelpons

2 opmerkingen:

  1. Ja, hoor zo lang we de originele kaart nog herkennen mag er veel. Apart gedaan met de servetten en een mooie, frisse en feestelijke kaart! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker een eigen draai, en ja het origineel is nog zichtbaar. Lekker strak en vrolijk, erg leuk gedaan, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen